utorok 17. marca 2015

Du vieux Paris - minialbum


Hurááá, po nútených prestávkach a skoro po troch týždňoch sa mi podarilo albumík dokončiť. Zvyčajne album s desiatimi stranami robievam približne 10 hodín, ale tentoraz som “medzi” stihla urobiť deväť ďalších albumíkov a dáke drobnosti v podobe rozkladacích krabičiek, pohľadníc a menoviek. Tiež som odučila dva scrapbookové kurzy v Budapešti. Presunula som sa do Lausanne a tu som “dielko” dokončila, ale… strany albumu tvorili A4kové obálky a keď som strany vyzdobila album bol taký tučný a väzba úzka, že sa album príliš otváral. A to doň mali vojsť ešte fotografie. Na videu som na tento “problém” poukázala….

4 komentáre:

  1. I love Paris!! Krásny album, skvelo odprezentovaný, Alenka, aj ked sa otvára trosku, tak je úzasný!!! Tak ako je. Viem, ze sme detailistky, ze stále nás následne napadne, ze co a ako inak a lepsie zrealizovat, ale je to ozaj parádicka (prosím nestrihaj) ;-) Ja mám fotky z Paríza, ale taký krásny album nemám ;-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milé slová, ale s tým strihaním sa to už stalo a poslala som janke aj te finálny...uvidíme či ho zaradí a z tých odstrihnutých "klapiek" sa časom čosi stvorí...dúfam.
      Teraz album nemáš, ale ke'd budeš v "chuti" určite si stvoríš krásny, zaujímavý a taký šitý na mieru, lebo máš FOTEČKY a ZA'ŽITKY z toho vraj úchvatného mesta... :)) Alena - youtube: in10se memories

      Odstrániť
  2. je naozaj krásny, skvelá inšpirácia!

    OdpovedaťOdstrániť