piatok 14. novembra 2014

Čajový adventný kalendár

Pomaly, ale isto sa blíži december a s ním čas adventu a Vianoc. Už niekoľko dní pracujem na vianočnej kolekcii pohľadníc a dekorácií, a spolu s tým občas vyrobím niečo, čo podarujem niekomu zo svojich blízkych. Jednou z týchto vecí je aj čajový adventný kalendár, keďže nie každý adventný kalendár musí byť len o sladkostiach :).


Vyrobila som ho zo staršej čajovej krabičky.


Ak sa vám páči, ukážem vám ako na to. Budeme potrebovať papierovú krabičku z čaju, scrapbookový papier a pár ozdôb. Ja som použila krásny vianočný papier K&Company. Odmerala som si všetky čierne časti krabičky, ktoré som chcela prekryť a vyrezala časti rovnakej veľkosti z papiera.


Tie som postupne lepila na krabičku




Vrchnú časť krabičky som ozdobila pár drobnosťami, lepenkovým výrezom stromčeka od Wycinanka, bakers twine, malou menovkou a samolepiacimi štrasmi.


Krabička má vo vnútri 6 priehradok, do každej som dala 4 voňavé čajíky a darček je hotový.



Prajem pekný deň,

Daniela

1 komentár: