utorok 4. novembra 2014

I see you layout

Dnes by som vám rada predstavila môj nový LO I see you.


Základom je úžasný papier od 7 Dots Studio z mojej obľúbenej kolekcie Dreamer, Sweet Dreams. Pri vytváraní tohto LO som si to naozaj užila. Začala som kúskami rôznych papierov ako základ pod foto, tie som prekryla bielou akrylovou farbou. Potom prišli na rad spreje, štruktúrovacia pasta nanesená cez šablónu, distress stain, pečiatky a moje obľúbené fixky. A znovu spreje. Pridala som papierové výseky, čipku, drevené výseky, kvety. Na záver opäť spreje.




papier / paper 7 Dots Studio, Dreamer, Sweet Dreams 
papier / paper 7 Dots Studio, Domestic Goddes, Proudly Handcrafted
papierové výseky / die-cut elements 7 Dots Studio, Illumination
drevené výseky / wooden chipboard Wycinanka
pečiatkovacia farba / pigment Ink Pad, Artiste, Black
pečiatky / stamps Prima Marketing, Botanicals Collection
pečiatky kruhy / stamps Circles
maska bodky / stencil dots, CraftFun
biela štruktúrovacia pasta / white texture effect, Martha Stewart
farba v spreji Lindy´s Stamp Gang, Ramblin Rose Pink
farba v spreji Lindy´s Stamp Gang, Glory of the Seas Gold
Distress Stain, Ranger, Aged Mahogany
fixky / felt pen, vodové farby / watercolours, papierové ruže / paper roses, čipka, látka / lace, fabric


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára