streda 5. novembra 2014

Mixed Media Card

Dneska jsem tu s radou, jak si pomoci, když se dílo nedaří. Každému se někdy stane, že není spokojený s výsledkem svého úsilí. Není třeba hned panikařit a  dílko vyhodit. Často stačí si udělat přestávku, i několik dní, a pak s čistou hlavou hlavou a svěžíma očima projekt zdárně dokončit nebo (jako v tomto případě), pomůže pouhá změna formátu. 

Původně jsem pracovala na LO 12x12. Na pozadí jsem použila dvě textury, razítka a spreje. Celkově se mi ale zdálo, že LO působí nudným a unylým dojmem. Rozhodla jsem se proto pro okamžité radikální řešení, a sice použít nepovedenou čtvrtku jako základ na přání. Papír jsem rozstřihla na čtyři základy pro přání. To, co původně vypadalo bezútěšně ve velké ploše, se najednou v malém formátu proměnilo o 100% k lepšímu. 

Stačilo už jen přání dozdobit a provést finální barevné tónování a hotovo :) Nic nepřišlo nazmar a v mé duši klid! Všem přeji, ať se dílo daří. No a kdyby náhodou ne, můžete zkusit tento malý trik. Děkuji za návštěvu a hezký týden plný tvoření!

Denisa



Detaily: 






1 komentár:

  1. ooo moc krasne .. farebne zladene...tiez som toho nazoru, nic nevyhadzovat...ked sa nepaci mne moze sa pacit niekomu inemu - kazdy ma iny vkus - alebo ako pise Deniska, po "odlezani" to moze dostat lepsi nadych :), Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť