utorok 11. novembra 2014

Vintage komoda (nielen) pre bábiky

Dobré ránko

Dnes som sa rozhodla priniesť Vám inšpiráciu na výrobu originálneho darčeka pre mladé slečny. Určite aj vy máte vo svojom okolí deti. Ja mám 10-ročnú švagrinku, ktorá má asi trilión bábik. Dokonca si pre ne sama vyrába nábytok, a tak som sa rozhodla trošku jej do „domácnosti“ prispieť touto mini komodou.
Ide o polotovar, ktorý som dozdobila papiermi z nádhernej kolekcie Parisian Chic od Grace Taylor. Nechýba zrkadlo ani črepník s ružami, no a pre intelektuálne bábiky, dokonca knihy – obalené v krásnych papieroch od 7 DOTS STUDIO. Oblepenie bieleou krajkou dodalo celému vzhľadu vintage nádych.

Pekný deň praje


Katka



Komoda vo vnútri skrýva zrkadielko






2 komentáre:

  1. krásne! a tie kvetinky a knihy - úžasné!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera! Jako komoda pro panenku to absolutně nemá chybu! Mít tak znovu 10 let... :o)

    OdpovedaťOdstrániť