piatok 5. júna 2015

Believe


Ako vyzerá Váš domov? 
Máte na stenách zarámované fotografie Vás a Vašej rodinky? 
Alebo uprednostňujete maľované obrazy v starožitných rámoch?
 Alebo moderné grafické obrázky?
Alebo máte na stenách zavesené vlastnoručne vytvorené layouty a plátna?

Ja upresnostňujem steny plné spomienkových fotografií a layoutov. 
Fotografiu mám v krvi, neviem bez nej žiť, neviem existovať v domácnosti, 
kde nemám okolo seba fotografie milovaných ľudí a krásnych okamihov, 
ktoré sme spolu zažili.
Tentokrát som však vytvorila plátno bez fotografie 
- motivujúce, ktoré mi vždy pripomenie, že treba veriť....
... v život, v rozkvet, v slobodu, v tajomstvá, v lásku, v nevinnosť, v krásu, v ženskosť, 
vo vzdelanie, v špeciálne momenty, ktoré si budeme pamätať navždy....









Prajem krásny slnečný piatok a príjemný tvorivý víkend!


4 komentáre:

  1. Katka je to uzasna praca!....:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo... Kristínka... Prepáč že som ťa pokrstila na Katku :)

      Odstrániť
  2. Kristínko, plátno vypadá úžasně a má spoustu zajímavých detailů!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Vám krásne! Veľmi sa teším Vašim reakciám :) Zuzka, to nevadí. Cením si milé komentáre, ktoré vždy nechávate pod príspevkami ;)

    OdpovedaťOdstrániť