nedeľa 21. júna 2015

Kartka dla kochanej osoby

Witam!

Dzisiaj spotykamy się po raz ostatni i z tej okazji przygotowałam kartkę w nieco innym stylu,  niż zazwyczaj wykonuję.

Vítam vás!

Dnes sa naposledy stretávame a pri tejto príležitosti som pripravila pohľadnicu v inom štýle, než zvyčajne vyrábam.


Wykorzystałam digi- stempel  autorstwa  Anny Mrozińskiej - ściągnięty  z https://www.pinterest.com/pin/483714816202278452/
Využila som digi - pečiatku, ktorej autorom je Anna Mrozińska
(zdroj vyššie)


Przy tworzeniu kartki wykorzystałam moje ulubione produkty:
perełki w płynie  i metalowe ozdoby

Pearlmakerów używam maniakalnie zarówno przy tworzeniu kartek, jak i layoutów, art journali oraz ATC.  Zawsze znajdę dla nich miejsce na mojej pracy i być może czasami przesadzam z ich ilością. 
Ozdoby metalowe dodają pracy smaczku i dobrze komponują się ze sznurkami i tekturkami - bardzo je lubię i mam zawsze pod ręką.

Pri tvorení pohľadnice som použila moje obľúbené produkty:
tekuté perličky a kovové ozdoby

Tekuté perly používam ako maniak tak pri tvorení pohľadníc ako aj layoutov, art journalov a ATC. Vždy nájdem pre ne miesto v mojej práci a možno to niekedy s ich množstvom aj preháňam.
Kovové ozdoby dodajú práci príchuť a dobre sa dopĺňajú šnúrkami a výrezmi - mám ich veľmi rada a vždy ich mám pod rukou.



Wszystko, co dobre zazwyczaj szybko się kończy i moja przygoda ze  Scrap Atelier również dobiegła końca.

Nie żegnam się z Wami definitywnie, bo zapewne spotkamy się jeszcze nie jeden raz w innych projektach.

Cieszę się, że miałam okazję uczestniczyć w tak ambitnym przedsięwzięciu  i szkoda mi bardzo, że współpraca w tak ciekawym i kreatywnym gronie  ma dzisiaj swój finał.

Dziękuję Jance za zaproszenie mnie do udziału w pracach tego bloga i będę miło wspominać czas spędzony w tak utalentowanym towarzystwie.

Všetko, čo je dobré, sa obyčajne rýchlo končí a moje dobrodružstvo so Scrap Atelier tiež končí.
Nelúčim sa s vami definitívne, lebo sa určite stretneme ešte neraz v iných projektoch.

Teším sa, že som mala príležitosť zúčastniť sa takého ambiciózneho záväzku a je mi veľmi ľúto, že spolupráca v takej zaujímavej a kreatívnej skupine onedlho zaháji finále.

Ďakujem Janke za pozvanie do účasti na prácach tohto blogu a budem príjemne spomínať na čas strávený v takej talentovanej spoločnosti.





3 komentáre:

  1. Nádherná pohľadnica, prajem všetko dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne poskladané prianie, tak ako všetky ktoré si tu predstavila :) prajem všetko dobré!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná tvorba, som jej fanúsikom, prajem vsetko dobré!!! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť