utorok 23. júna 2015

Literka/Písmenko

Witajcie Kochani :) 
Nadszedł czas na pożegnanie, ale póki co to pragnę ogromnie podziękować przede wszystkim Jance, za możliwość bycia częścią DT Scrap Atelier, Wam wszystkim za miłe słowa, że odwiedzaliście moje posty i mam nadzieję, że choć troszeczkę Was zainspirowałam :) 
Dzisiaj moja ostatnia inspiracja z moimi ulubionymi UHaKowymi papierami :)

Vitajte, drahí :)
Nadišiel čas rozlúčky, ale predovšetkým to, po čom túžim, je poďakovať Janke za možnosť byť súčasťou DT Scrap Atelier. Vám všetkým za milé slová, za to, že ste čítali moje príspevky a dúfam, že som vás aspoň trošičku inšpirovala :)
Dnes je to moja posledná inšpirácia s mojimi obľúbenými papiermi UHK Gallery :)



Słodka dziewczynka, słodka inspiracja to i produkty, które lubię muszą być słodkie ;) 
Pierwszą myślą były papiery, bo przecież od tego wszystko się zaczyna
i nawet zrobiłam już kilka fotek, jednak nie tylko moim ulubionym produktem są papiery 
bo przecież dla scraperek i scraperów papier to podstawa ..... wszyscy go kochamy
 i czasem z wielkim bólem serca tniemy. Tak na szybko myśląc doszłam do wniosku, 
że zaraz za papierami to oczywiście moim number one są kwiatki .... 
To jest to co lubię baaaaardzo 

Sladké dievčatko, sladká inšpirácia a tak i produkty, ktoré používam, musia byť sladké :)
Najprv som rozmýšlala o papieroch, pretože od nich sa všetko začína a dokonca som urobila aj pár fotiek, papiere sú nielen mojim obľúbeným produktom , pretože pre scraperky a scraperov papier je základ... všetci ho milujeme a niekedy s veľkou bolesťou striháme. Narýchlo som prišla na to, že hneď po papieroch sú mojím number one kvetinky...
To je to, čo mám veľmi rada


Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i zapraszam na swój blog,
gdzie mam nadzieję nadal Was inspirować swoimi pracami :)

Ešte raz vám veľmi ďakujem a pozývam na svoj blog,
kde vás budem naďalej inšpirovať svojimi prácami.

www.art-moni.blogspot.com


2 komentáre: