sobota 6. júna 2015

Pudełko na chusteczki

Witajcie Kochani :) 
Bardzo lubię gdy to co mnie otacza jest niepowtarzalne, lubię mieć coś czego
nikt inny nie będzie miał. Prawdopodobnie to jeden z powodów, 
dla których tak bardzo lubię rękodzieło. 
Gdy szukałam chusteczek zawsze kierowałam się opakowaniem, 
teraz jednak nie ma to już dla mnie znaczenia ... 
wybieram te, bardziej ekonomiczne, bo i tak będą wyglądały tak jak ja chcę. 
Mój chustecznik to przede wszystkim gesso, mgiełki, kwiatki 
i takie ozdoby jak tekturki, koraliki oraz ćwiek.


Vitajte, drahí!
Veľmi sa teším, ak to, čo ma obklopuje, je neopakovateľné, rada vlastním to, čo nikto iný nebude mať. Je to pravdepodobne jeden z dôvodov, prečo mám tak veľmi rada ručnú prácu.
Keď som si kupovala vreckovky, vždy som sa nechala viesť balením, teraz to už pre mňa nemá význam...
vyberám si tie lecnejšie, pretože aj tak budú vyzerať tak ako ja chcem.
Moja krabička na vreckovky to je predovšetkým gesso, spreje, kvetinky a ozdoby ako výrezy, korálky a svorka.




Pięknego dnia Wam życzę :) 

Pozdrawiam :)

Krásny deň vám želám:)

Pozdravujem :)






1 komentár: