štvrtok 4. júna 2015

Tag ze smokiem i kartka pastelowa



Witam serdecznie wszystkich stałych obserwatorów i sporadycznych podglądaczy!

W nawiązaniu do tematu aktualnego wyzwania wykonałam tag z chińskim smokiem i mam nadzieję, że zainspirujecie się moją pracą przy tworzeniu własnych prac na bajkowe wyzwanie. 

Bajki, baśnie, legendy, fantasy - tam zazwyczaj pojawiają się smoki wszelkiej maści. Mnie te stwory fascynują niesamowicie. Jestem fanką serialu "Gra o tron" - a tam, jak wiecie występują trzy piękne smoki. 

Być może umieścicie jakiegoś smoka na swojej pracy?


Srdečne vítam všetkých stálych i príležitostných čitateľov!

V náväznosti na tému aktuálnej challenge som vytvorila tag s čínskym drakom a dúfam, že vás bude moja práca inšpirovať pri tvorení vlastných projektov na rozprávkovú výzvu.

Rozprávky, príbehy, legendy, fantasy - v nich sa obyčajne objavujú draky všelijakého druhu. Mňa tieto tvory neobyčajne fascinujú. Som fanúšičkou seriálu "Hra o tróny" a tam, ako viete, vystupujú tri krásne draky.
Možno nejakého draka použijete aj vo svojej práci...



Smok został wydrukowany w wersji czarno-białej na papierze wizytówkowym z fakturą i następnie pokolorowany kredkami akwarelowymi oraz ozdobiony pearlmakerami (perełkami w płynie).

Drak bol vytlačený v čiernobielej verzii na vizitkovom papieri so štruktúrou a následne vyfarbený akvarelovými pastelkami a ozdobený pearlmakerami (tekutými perličkami).


Zerknijcie również na kartkę w tonacji miętowo-różowej:
Pozrite si tiež pohľadnicu v mätovo-ružových tónoch:




Dziękuję za uwagę i zachęcam do wzięcia udziału w
 BAJKOWYM WYZWANIU na czerwiec

Ďakujem za pozornosť a odporúčam zúčastniť sa





1 komentár: